All hearts day..

Jomen visst.. hade man haft någon att dela den dagen med så hade det varit en bra dag. Kvällen igår blev mest misslyckad med en tråkig fest och bussåkande. Nya tag nästa år! 

Aaaahh, om typ en timme ska jag göra gymnasieval. Har äntligen bestämt vart jag "vill" gå :D 

Jag och sis pratade igår om att åka och shoppa idag men det verkar inte bli så mycket av det. =*( Dem åker hem idag, eller nej inte hem, dem åker tillbaka till Lkpg idag. Eller det kanske är deras hem, vad vet jag! 

Nu ska jag i alla fall skriva klart ART arbetet och plugga NO. 

See ya later.

kj
ök
1. Kullerstenarna i marken representerar platsen där Berlinmuren gick. 
2. Ett minnesmonument fr att hedra de som dog in the holocaust, Det är 2000 stycken block. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback