deadbrain

Allt jag kan tänka på är Egypten! Det ska bli så härligt att åka dit och så roligt att komma tillbaka, då man förhoppningsvis är mer lik en pepparkaka än ett vandrande lik. 

Sov 9 timmar inatt och när jag vaknade så var jag mer död än någonsin. Jag tror att när man sover lite på nätterna så lurar man och intalar sig själv att man är pigg men däremot när man vet att man har sovit lagom länge så blir det bara.. skvaderatt av alltihopa... nog filosoferat för idag. Back to business! 

Idag fick vi reda på att vår bal ska vara på avslutningsdagen. Haha istället för fest så kommer det att vara gråtkalas. Men vi i klassen har bestämt oss för att om tio år så ska vi ses igen samma datum som balen. Hoppas att vi fullföljer det, vore rååååcoolt. 

Imorgon så ska vi ha "leadership skills"-day i skolan. Vi nior ska hålla föredrag för sexorna om vad bra och dåliga ledare är. Min grupp valde Schindler som bra och Himmler som dålig.

Snappe är inåtvänd, han låter mig inte komma honom nära. Vi låg och myste förut och sen helt plötsligt drog han.. undrar vad killen tänker sig tråkig på? 

Jaja! Nog tjatat om mina dagar. Nu ska jag plugga! WOHOW. 


www
kol
klm
Lennart (läraren i Trollhättan) tog med mig och Mika på flygtur i hans egna flygplan! Det var en sådan otrolig känsla, framförallt när jag fick styra planet SJÄLV, jag blev helt lyrisk, i stil med Marcus i min klass som är upp över öronen förälskad i allt som har med att bli pilot och flygplan att göra. Amazing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback