hrm

har inget vettigt att skriva alls, förutom att musik drives you nuts! livsfarlig kombination att köra moppe och lyssna på musik samtidigt! 

Min bror sa just till mig: 
"Men, har du inget bättre för dig än att skriva om ditt tråkiga liv?" 
Nu tillägger han här i bakgrunden att han sa det på engelska "visa att jag kan engelska", så min bror sa alltså till mig:
"Don't you have anything better to do then telling people about your boring life?"

Duktig Jacob. Andra skulle säga, duktig idiot, men jag är en sådan pass snäll syster att jag inte gör det.


NU är det dags för Jazzfunk med Bullen. Borde vara hos henne nu, men jag och Tiden har aldrig varit bra vänner. 


sd
Tagen av Mattias Klum. Förstå hur bra han måste ha mått efter att ha tagit den här underbart vackra bilden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback