nej nu jävlar!

Jag ska bli en fotobloggare.. eller okej,inte en fulländad som lägger ut bilder i vartenda inlägg, men nästan iallafall!

Som sagt så hade alla nior nationella prov i svenska idag. Jag valde att skriva en krönika, ämnet var rädsla för mörker. Jag hoppas att det jag lyckades skramla ihop på två timmar och fyrtio minuter duger makes any sense och att läraren tycker att det jag skrev var lite halvbra. 

Jag lever i en magisk värld just nu. Bara man sätter foten utomhus så blir man blown away, det är så fint. Snö, halvljus himmel, gatlyktor som gör allt ännu lite ljusare. Tog en massa bilder, Snaps agerade ihärdig fotomodell som vanligt. Han är grym! Resultatet av photoshooten visas imorgon. 

Ska nu göra en tolkning och reflektion av låten Footloose, ska ha musikpresentation imorgon. Skoj :D 

Nu, back to business! 


Trots att jag har 18623 bilder (enligt iphoto) i mina mappar så vet jag inte vilken bild jag ska lägga ut, som är värd att visa. Men det får bli denna: 


ojk
Elsas ex-ödla vid namn Lizzy. 

iokl
På vår vandring i Österrike år 2006!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback