partyparty

Home sweet home. Home. Hemma från Berlin! Broder min kom just genom dörren och dödade mig, typ. Nu konstaterade han just att te-drickandet förstör världen och det myntade han på att mamma inte hade gjort kaffe.. 

Jag har lunginflammation men är ganska pigg och glad ändå! Berlin var toppenGRRRREAT. 

Idag gick vi runt i staden och turistade lite. Vi såg de små kullerstenarna i gatan som representerar Berlinmuren. Det var historiskt.

Mamma gav mig en MASSA smycken från ett märke som heter SIX, jag vet inte hur det är i heaven men jag kan tänka  mig att det är typ så härligt! 

km,


Eftersom att blogg.se har mer än ett problem så är detta den enda bilden jag lyckades ladda upp. ILSKAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback