rapport från Egypten

Idag är dagen underbar. Knallblå himmel strålande sol och lagom temperatur.
Mamma och jag fick varsin 10 minuters gratis massage imorse, jag blev helt snurrig i bollen efter den.. glömde mina kläder, gick fel och snodde deras handduk.
Vi har precis kommit tillbaka från lunchen och nu ska vi ta vårat pick och pack och bege oss ned till stranden. Första doppet i havet! Jippieyay! :D

Vi var ute och sprang igår, allihopa, och det verkar som om att man inte sportar så ofta här. Alla tittade mest förvånat på oss men skrek också uppmuntrande hejarop!
Snart är jag en grad brunare än vad jag var när jag åkte från Sverige. Det tar sig, sa mordbrännarn´:)

NU: BEACHEN.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, jaa, han hittade till och med till rätt port av sig själv! Inte illa för den lilla tussen :) Har ni det bra? Det verkar som det :)

Puss!

Postat av: anna

gud vad kuul ! glöm inte att ta bilder :)

2009-02-25 @ 22:28:47
URL: http://anaz.blogg.se/
Postat av: felicia

Nu var det ett tag sen jag såg dig hoppas att du redan har börjat tappa färg slipper jag känna mig helt vit...

2009-03-03 @ 22:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback