Aj och spy

Var hos mormor och morfar idag tillsammans med HELA familjen, det var trevligt och roligt :) Ett ständigt återkommande samtalsämne är alla Youtube videos, tre av de som vi pratade om var: 

Eftersom att det av någon strange anledning så kan inte jag lägga in youtube videos hääär, det suger. Eller så gör jag fel, kan någon hjälpa mig? :) 

http://www.youtube.com/watch?v=t9-CS2v8wcc

- Kille som sjunge A whole new world, han kan sjunga i ALLA toner och oktaver (musik är inte min grej), lyssna och bli amazed!

http://www.youtube.com/watch?v=mzvhjmQln6E

- Haha Eva som spydde i direktsändning.

http://www.youtube.com/watch?v=J-6tj2i5th8

- Björn Gustafsson försöker sig på ett Stefan Holm höjdhopp och han lyckas rätt bra!


Borde träna och plugga men jag har svårt att komma igång och göra både och! Igår var jag hos Elin och det var kuuuul.
Roligast var att träffa alla brudarna igen, framförallt mina mannar. :D:D

Saknar faktiskt min klass.. Deppigt att tänka på skolan men man blir ju som en familj och är man borta från familjen länge nog så blir det jobbigt...
Men don't I worry, jag börjar ju i den där ÄLSKADE skolan på torsdag igen. jippie. Eller JIPPIE. Jag måste vara glad att börja igen för annars
kommer denna termin bestå av skolhat, så postitiv inställning is the skiiit.

Kom att tänka på Grynet som man kollade på när man var liten, "ta ingen skit" och resten var rosa.
Hennes karriär var inte lång :)


zz
Jag och Heppsen, i våra som allra gladaste jag!



!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback