Chingchong

Aaaaj, har sjukt ont i mina lungor. Har andats med en stor apparat som heter ailos men det hjälper inte.. jag har astma. Skulle dragit ut ikväll men tänkte att det var bättre att vara hemma och kurera i soffan  så att jag blir frisk to the big Grand Premieré! Här om dagen kom mamma hem med FRIDA tidningen där jag och Mika hade intervjuats.. reportaget var väl helt okej, dock har jag något emot den tidningen, alla är typ spritt språngande ROSA och det är text och bilder på varenda mm. Iof så är det ju en tidning för typ 10-13 åringar? 

Haha, jag tycker synd om de stackarna från Burma som flöt runt i ett isskåp på havet utanför Australien. Snacka om fighters som lyckades överleva! 

kbj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback