Drömmen

När jag blir gammal nog att flytta hemifrån så ska jag lyckas pussla ihop ett liv där det går att ha en Australian Shepherd. 
Jag gillar dess skönhet och intellekt! Det ska vara en tik och jag har redan bestämt namn :P Helst ska hon ha ett blått öga. En bekant till mig har en sådan vovve och hon är helt underbar! Hunden är en perfekt blandning mellan trogen, hängiven, intelligent, busig och inte för "vallig". Det finns olika body colors och min favorit är blue merle, som på hundarna här nedanför: 

n
s
bilder lånade från asca.org 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Sööt! Jag har alltid velat ha en långhårig tax eller en shetland sheepdog/sheltie .. men jag måste vänta tills jag flyttar hemifrån :-(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback