:)

Fjällräven jackor, evigt stämplade som "fjortisjacka". Jag har den och det verkade som en jättebra idé  att köpa just en sådan när jag köpte den men jag har insett nu i efterhand att den är inte så mycket annat än stor, klumpig och oformlig så jag ska helt enkelt sälja min Fjällräven down expedition. Något som är bra är att dem är sjukt varma, men de blir för varma om det är över fem grader varmt! 


Sitter och tittar på Arn - tempelriddaren, aldrig sett den förut men den verkar ju faktiskt bra °°) 

Jag är "arg"! Jag har sparat mina naglar riktigt länge nu och jag lyckades bli av med mitt bitapånaglarna - beroende men förstås nu, lagom till premiären så går tumnageln och långfingernageln av!! Ett typiskt äckligt i-landsproblem.. menmen. 

Zappade precis över till Generation fett, SHIT. Helt crazy! Titta på de kvinnorna, hur kan man låta det gå så långt?! En av tjejerna sa just: "Me and food are married" ... och hon gillar inte ordet "diet". Hm, tur att alla är olika! 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja, fjällräven är som att bära en tjockisdräkt! Jag vill bli av med min också men skulle inte få så mycket för den för min är så sliten..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback