galapremiär!

I förrgår var det galapremiär för I taket lyser stjärnorna. Det var roligt. Famijen och vännerna var där vilket var askul, hade varit jobbigt om de inte ha varit där. Att titta på själva filmen vara bara pinsamt och jag ville mest försvinna därifrån hela tiden men det var bara att limma fast sig i stolen! Det roligaste var nog att träffa några av team medlemmarna. När jag träffade de som jag var med mest under inspelningen så började jag att böla! Blev så överraskad över reaktionen, det var så många minnen som vällde upp så min hjärna blev alldeles överväldigad. 

Haha, nu somnade mamma sittandes i fotöljen med tv-kontrollen i handen ^^

Idag var det skola vilket var skoj. Alla sitter och snörvlar och snyter sig på lektionerna, kampen mot snoret. Ingen har väl blivit helt frisk från influensan som drabbade typ hela Sverige förra veckan! 

Nu ska jag plugga och sova, 

nightyaight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback