HJÄLP MIG

Sitter och letar galapremiärsklänning! Sjukt svårt.. menmen. 
Har hittat 3 stycken SJUKT fina men, så klart, vem är förvånad? så finns de inte i min storlek, eller så finns de inte på lager.. trist.

Annars så är jag bara allmänt trött ikväll, ska träna tidigt imorgon (10.00) sedan ska jag på TVÅ (?!) tjejmiddagar, fråga mig inte hur det skall gå till men gå ska jag på båda! 

Har någon något bra tips på shop online - clothes hemsidor? Förutom: 
stylebystars
asos
nelly
bubbleroom

?? Om du vet någon så släng in en kommentar!

Galapremiären närmar sig med stormsteg och jag längtar mest till efteråt när vi "småskådisar" ska hänga :D 

ad
Bild tagen av mig. 

Kommentarer
Postat av: Evelina :)

forever 21 :O

2009-01-20 @ 17:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback