Hus

Hm, jag har bott i huset som jag bor i just nu i hela mitt liv. Jag älskar huset och det är så hemtrevligt som det möjligen kan bli! Men det skulle vara roligt att flytta till något helt nytt. Få inreda och göra det hemtrevligt på nytt. Samtidigt så skulle det kännas vidrigt konstigt att inte åka hem till det huset som man är van vid att åka hem till utan åka till någon helt annan gataoch annat hem, det skulle nog slå slint i skallen! Det enda som lockar med att flytta egentligen är att få inreda sitt egna rum från grund och botten i princip. Om vi skulle flytta så skulle jag bara ha väggar med en stor bild på varje vägg  eller så skulle jag ha en vägg full med en massa småsmå bilder som bildade ett mönster på något vis. Det vore läckert! 

ljn
Vore fräckt att han denna på väggen!  Han ser så jäkla mäktig ut på denna bild :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback