KÄRLEKSKRANK HUND

Igår när jag var ute och gick med Snaps (jag hade honom lös) så mötte vi en liten tax tik vars matte skrek: KOPPLA HONOM, VI HAR EN LÖPTIK!!! Så jag kopplade Snaps och tur var väl det för han blev spritt språngande crazy när han gick förbi tiken. 
  Iallafall, imorse så släppte pappa ut honom på tomten och en halvtimme senare så sa pappa: "Jag släppte ut hunden för en halvtimme sedan och har inte hört från honom sedan dess" (Snaps skäller mycket). 
Ca 5 minuter senare så ringde min mamma som inte ens är hemma och sa:Det är bäst att ni går och hämtar Snaps..
Jaha och vart är han? undrade jag.. 
Han sitter utanför taxtikens dörr.. 

Pappa gick till huset där tiken bor, lite längre ned på gatan, och mycket riktigt! Där satt han! De satt på varsin sida av dörren och ylade till varandra. 

Som rena Hollywood såpan! Han hade till och med RYMT för att få träffa henne, äkta kärlek eller ren pilskhet? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback