Min bror är ledig

Hej.

Jag är en allmänt schtekig lad i mina allra som häftigaste år. Jag är välutbildad!
 Snart ska jag gå en terminskurs på Tekniska Högskolan. Betygen mina är då på topp men jag har tagit två sabbahtsår bara för att jag tycker att det är onödigt att nöta på kunskaperna. Jag är svarthårig och har bruna stora japanese ögon, FLIED LISE PLIZE THE LOLD. I'm fit for fight whenever you need me OM jag inte är på fyllan, är jag på fyllan så föredrar jag att ta taxin istället för att få skjuts av en vän. Du kan se mig på Dellan, Shell men om du har tur så träffar du mig på Tegel, om du är glad att det är fredag så ses vi på TGF. 

Haaave me yoour way. 
Yours truly, XOXO, Best regards, med vänliga hälsningar. 
JALLEN.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback