NK och alla andra "häftiga" ställen

Hugo Boss, Lacoste, Mexx osv.

Dessa märken tampades min hjärna med idag. Jag och mamma tog en snabb tur in till stan för att kanske hitta en galapreimär klänning. Vi gick in på NK och jag kan väl säga så här att det känns att jaginte har vuxit upp på Stureplan och det är knappast några tårar fällda över det. Jag gick ini första affären och tittade på en hyfsat fin klänning, inte så märkvärdig


SMACK.


Som ett slag på käften



SEXTONTUSENFYRAHUNDRAFYRTIONIO KRONOR

Var summan för den klänningen. Vi gick vidare. 

Tillslut kom vi till Karen Millen och där hittade mamma en SUPERSNYGG klänning som hon köpte på rea, hon ser ut som en riktig pingla i den! 
Det jag lärde mig idag var att jag ska inte ha en klänning på premiären. Alla var för långa, för urringade eller för vuxna och i en klänning som var väldigt röd så såg jag ut som en falukorv. 

MEN..
..jag hittade världens finaste knallgula lilla kofta. En sådan som passar bra på beachen när man är brunbränd och går runt med pilotisar och ser allmänt fräsch ut men kanske inte på en blek kropp utanför en biograf.. prislappen var fruktansvärd men mamma sa att det kanske skulle gå, och drömma är ju inte olagligt så.. :D:D 


Var på tjejmiddag hos Anna igår och det var riktigt trevligt, träffade många nya tjejer :) 

Godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback