nystart. Hunden Snaps dagbok #1. från hundens perspektiv

Aoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooouuuuuwwwwwwwww. 


.."And it's smelling like it never smeeeellled befooooooore" 

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag går ut från mitt revir. Det första som slår mig är de genomträngande dofterna av bruuuuuudaaar. Jag blir galen. Jossan låter mig inte lukta på någonting, men vad ska jag göra åt saken?! Jag måste ju trycka ner nosen så långt ned i marken som möjligt så att jag känner precis ALLA dofter. Idag lyckades hon till och med dra av mig hela repet runt min hals bara för att hon tyckte att jag luktade för länge på fäcken. 
Men What  a man got to he got to do it! Jag vet inte hur jag ska göra Jossan till viljes och gå som jag brukar göra. Men jag börjar bli lite orolig. Jag är snart 60 bast, jag har aldrig liksom du vet.. och jag börjar tro att jag aldrig kommer få en tjej. Jossan sa här om dagen att jag hade fått vita hårstrån runt mina ögon. WHAAAT?! Det stämmer ju inte. Jag vill inte medge det men hon kanske har rätt, åldern börjar ta ut sin rätt helt enkelt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback