Winter wonderland

RIktig kyla svider till i kinderna när man går ut och det är ju nästan så det känns när man är ute med hunden nu! 

Igår kväll var en lugn kväll för min del vi hade gäster till klockan ett ungefär sedan drog jag till Elsa och då stack vi ut och röjde lite. Kom hem vid 4 igen :) 

Nyårsaftnar brukar inte vara så speciella för mig men den här var det. Jag var så underbart glad! Men hur kan en "ny" siffra ändra så mycket? Jag vet inte. Något förändras iallafall. Det är väl som folk  har sagt i urminnestider, nytt år ny början. 
Så jag antar att det är precis så det är, nya förhoppningar om vissa saker, nya förväntningar, nya målsättningar, nya utmaningar och allt det andra som ingår i dessa dagar i våra liv. 

Idag har det varit näst intill sjukligt slappt här i vårt hem. Alla har degat framför tv:n och jag, bror, far och Zeb har crackat några nya banor på Mariokart Wii. VI har käkat pizza och kikat på någon film vid namn: The nanny diaries. Inget att rekommendera men om du verkligen inte har något annat att göra än att titta på den so SHOOT. 

Jag mamma och Gudmor Lotta hade lillejul igår och jag fick ett jätte fint armband, en rouge från body shop :D:D och en bok. Thank you Lotta! Idag är jag helt körd i min hjärna så jag ska ta och slagga nu. 


NIghty! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback