Your heart just skipped a beat

" I heard.. your heart just skipped a beat" 
By Ray Charles in his own fricking movie. 

MAN. 

Har just sett denna smått humoristiska och lika väl vrickade filmen. Jim Carrey är sig "själv", så pass mycket själv som man kan vara när man spelar någon annan och ja det är en allmänt treeäävlig film!

Jag fick dock en chock när vi kollade på reklamen innan biofilmen började. Trailern för min film kom upp och jag och Mickis fick skrattdamp. Mitt hjärta tog ett skutt till vänster och jag fick flytta hela mig en bit till vänster för att fånga upp det igen. Det kändes WHICKED!!!! ...

Annars är läget helt okej.. och det är inte BRA utan det är just helt okej för att idag så stack Jesp och Zeb tillbaka till Link och jag har sort of börjat att vänja mig vid deras närvaro.. tragic but true. Gonna miss you guys! 

Back to the film, vill du få dig ett antal goa skratt så ska du helt klar se den, känner du dig hel-deppig och allmänt självdestruktiv så ska du se The notebook då kommer du att gråta så det står härliga till men då får du också något annat att tänka på, loooooove. 

Jä ja skau taä maj en lijten kveulls fika nou, saa ha en brrrra kveall såaa höörr jäeg av maj litte senarche. (skånska) (?) (:))


Gooooooodnaaäätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback