ÅTTAAAAA GRAAAADEEEEEER

WOHOW! Våren är snart här!!!! Vårlyckan vägrar att lämna min kropp :D

Annars har det varit en toppenvecka i skolan, som vanligt för lite sömn men det är sådant man får leva med. Idag blir det fiesta på kvällen. Igår hängde jag med mman och aman :) 

tränade för först agången på länge igår, det var skoooj, lungorna piper som aldrig förr men jag orkar inte bry mig. Var hos läkaren i torsdags och tog en massa blodprov för att se om jag lider brist på något! Provsvaren kommer nästa vecka, förhoppningsvis i samband med resultaten från svenska nationella proven.. aaahh. hjälp. 

Annars då? 
Ska snart åka och köpa presang till födelsedagsbarnet, till ikväll. Ska klippa i vår sitcom, göra bildarbetet osv! Imorgon ska vi filma en jädra massa :D Det lär bli galet roligt. 

See u' later! 

ret
Nu dansar det till och med flugor utanför fönstret, aldrig har jag blivit så glad för att se några flugor :D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback