blåsor eller nåt

Blåsorna på käften börjar minska iallafall! Yippieyay. Men jag stannade hemma idag också eftersom att jag inte har kommit på något finurligt sätt att gömma dem på och det ser verkligen grose ut. 

Jag och Snappe tog en promenix nu på morgonkvisten och så har vi käkat frukost, både Snappe och jag, mamma och Jacob! 

Igår var jag hos Elsa på eftermiddagen eftersom att vi spelade in en reklamfilm till ett projektarbete som vi håller på, det var galet roligt, haha satan vad jag garvade!! De fick mig att garva hela tiden fast jag inte kunde öppna munnen.. bastards! 
Lajna visade upp oanade skådespelartalanger och Elsa spillde kaffe på sig själv ett antal gånger.. :) 

Nu ska jag lägga upp ett schema för dagen. Det enda schemat jag har kommit fram till so far är att klockan sex så ska jag börja sy något klädesplagg, bara för att jag vill. Hm, vill inte ens tänka på hur det kommer sluta, fingret under symaskins"nålen" och saxen bokstavligt talat I handen. 

d
Snappesnurling, Right Now. 

Kommentarer
Postat av: GenO

Skönt att höra att blåsrackarna börjar ge med sig, ser fram emot att se syresultatet!

puss!

2009-03-05 @ 14:21:18
Postat av: Jessica

Snaaaasken! saknar saknar saknar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback