dagens funderingar

Jag funderar  på att konvertera till islam så att jag kan ha burka och slippa skämmas över mina läppar.. 
..eller.. så knarkar jag typ två burkar anti och ser om det är så bra som det påstås vara.. nackdelen med anti är dock att det kommer smaka riktigt illa i munnen, eftersom att jag har 6 blåsor i munnen också.

NOG om mig och mina sjukdomar, vill bara att detta vansinne ska få ett slut, Nu har jag haft influensan, lunginflammation och Egyptisk maginfluensa inom loppet av sex veckor. skönt. 

Har kommit fram till att Snappe känner riktig rädsla! :D Jag trodde inte han brydde sig förut men nuvet jag att han faktiskt gör det: 
Jag stod i köket igår och tittade ut genom köksfönstret, när jag helt plötsligt hade en stor spindel framför näsan! Jag gav ifrån mig ett halvkvävt skrik och inrusandes kom Snappe för att se vad som stod på. Det äckliga var att jag kunde inte bedöma om den var på utsidan fönstret eller om den faktiskt var framför min näsa.. men än så länge har ingen spindel krupit ut ur min nos så jag antar att min snabba retreat gjorde sitt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback