Definiering av mig

Jag har kommit fram till lite olika som skulle kunna definiera mig för tillfället: 

  • En bakteriebomb
  • En smitthärd
  • En lång tarm 
  • - 3 kilo
  • Den enorma snubben i fantastic 4, (mina läppar ser ut som hans hud) 
  • Inget mindre än en blåsfisk 
  • En medicineringsavfallsstation, släng hit dina gamla ipren och din gamla hostmedicin vetja! I will eat it. 
Tur att Snaps inte fattar hur omysig jag egentligen är just nu..


men åååååååh, nu trängde solen fram genom grenarna :*( 

Kommentarer
Postat av: GenO

Stackars liten, du var definitivt inte värd mer "skit" i form av blåsor och annat. Vi skall definitivt åka berg-och-dalbanor! (låt oss börja med den på Grönan så kan vi ta resten sedan).



Krya på dig (hälsa mams detsamma!).



Puss från NYC

2009-03-04 @ 07:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback