impressive

Det första jag gjorde när jag vaknade var att städa mitt rum, way to go Jossan! 

Vad skulle man göra utan vänner?! Det är helt galet, skulle man överleva? Vi hade det sjukligt mysigt/kul igår. Vi bastade snackade, käkade pizza och bara var. Els, Flipp, AnZ och Lajn var hos mig :) 

Jag läste just i någon annans blogg att hon skulle åka iväg och handla vårskor och då fick jag värsta vårkänslan, vad skönt att snön håller på att smälta bort! 

Blev glad igår när jag fick veta att jag fick VG+ på mitt Nuclear physics prov, då kanske jag får VG som slutbetyg i Science iaf! 

Jag vill ha en större säng, en som har "kanter" på alla sidor så att man kan köpa enorma kuddar och sedan kan man använda hela sängen till en enda hang-around-hörna! GRYMT. 

er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback