samhällsekonomi

Har prov på det imorgon och jag överraskar just nu mig själv med att tycka att det faktiskt är roligt och jag orkar faktiskt lära mig det! Unbelievable. 

Min start på dagen var rolig, att köra moped nu är inte att rekommendera. Trodde att jag skulle glida in i varenda bil som stod/körde på vägen. Turen till skolan gick bra, körde på småvägarna, tills jag insåg att vägen bort från gångvägen ut på en parkering som senare leder till skolan var blockerad med en ca 30 cm hög snöhög. Jag var tvungen att köra där så jag började febrilt skotta undan snön med skorna. Jag tänkte att nu kommer jag säkert över men, tji fick jag! Jag fastnade på mitten och fick kämpa i ca 8 min för att komma loss... orka snö, GE MIG VÅÅÅÅÅR, BARA BEN OCH FÅGELKVITTER!  Fast oj vad fint det är ute nu!

Back to plugg. 


sd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback