tell me more tell me more

Jag är Grease-sångs influerad, alla i klassen har gått och sjungit på de låtarna hela dagen, de låtarna  får mig att tänka på den stora icke-existerandee kärleken i mitt liv.. 

Har precis varit ute med Snappeliten och nu ska jag sätta mig och klippa filmen till projektarbetet, kanskekanske att den läggs upp här. De flesta andra grupperna hade sina presentationer idag och d et var gaaaaalet roligt när Rasmus Erik och Isak visade sin film, deras uppfinning var en automatisk toalettsits nedfällare/uppdragare. För att visa hur deras uppfinning fungerade så var ju någon tvungen att gå på toa, vilket blev Erik, i stringkallingar.. den filmen KOMMER att hamna här! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback