zippen och jag

Idag ramlade jag med moppen, för första gången! Såg inte att en bil kom, jag körde p¨å en gångväg och skulle korsa en större bilväg, såg inte bilen, såg tillslut bilen, blev chockad, bromsade, moppen slirade på gruset, jag ramlade av, skrapade mig på benen, fick armbågen klockrent i solar plexus och där låg jag i ca 3 min och struntade i att andas.. men nu är min moppe  cool för den är helt skrapad! :D

Hade engelska nationella prov idag, skev om food industry och om hur djur påverkas av de stora mängderna mat som produceras varje dag.. det gick sketdåligt!!!! brukar inte kännas så här dåligt efter att jag har skrivit en uppsats eller ett prov...

ef
Jag och sis som "Homer och Marge" :) Sportlov, Sölden förra året!

Kommentarer
Postat av: Jessica

herreguuuud vad snygga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback