always look on the bright side of life

wohow vad helgen har varit bra hittills! förutom att Flippan kraschade på gympan igen och drog sönder ledbandet, men hon verkar pigg och hyfsat glad ändå :D 

De forna Göteborgarna kom hit igår och stannade tills för en timme sen och oboy vad roligt det har varit :D Vi spenaderade hela dagen på stan idag och jag lärde mig väldigt mycket om vår Schöna stadsdel. 
Valborg var aaaawesome, trevligt nytt folk + de gamla godingarna är en utmärkt kombination! Brasan var varm och kvällen var kall, så som en valborg ska vara!  

Pappa vattnar gräset och det luktar livsfarligt mycket sommar ute på trädgården nu, man vill ju bara Go Bananas i vattenspridarn' liksom.. eller nåt! 

Göteborgarna hade med sig en utbytesstudent som var indiska så idag har jag övat på mitt engelskpratande ochdet gick heeelt okey. 
Jag och indiskan satt och pratade lite om Snaps och då frågade ja henne om hon hade något husdjur och ja det hade hon. Jag frågade vad för sorts husdjur hon har och jag fick det oväntade svaret: 

-Yes, an elephant!         

et

Kommentarer
Postat av: anna

hahaa jag vill också ha en elephanti :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback