festarlya

 Idag blir bror min 21 år och det firas med en hejdundrandes fest (nästan iallafall) hade mamma varit här så hade hon nog fått tuppjukk av all skit :) Vi samlar om man säger så.. 
Snapsi är helt avdankad efter 3 dagars musikdunkande och människostoj. Jag tvingade honom att sova i mitt rum inatt bara för att se till så att han faktiskt sov. Han blir ju för sjutton 63 bast om ett antal dagar, och en 63-åring är klarar inte riktigt av detta. 
Ikväll blir det pizza på dellan och sen drar vi hem till mig, wey :D 

Trist väder i Stockholm, regnregnregn men tro det eller ej, det håller på att spricka upp :D Grymt om solen lyckas klämma sig fram de sista timmarna och värma gatorna. 

Nuligger snurlingen och snusar i min säng, 

s



Kommentarer
Postat av: Jessica

stackars snuffsingen! pussa honom från mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback