hello everybody

Idag hade vi ploj-foto i skolan :D Det var grymmekul, vårt tema var: The real 9B. Vi skulle alltså vara våra sanna jag och då bestämde vi varandras sanna jag och mina klassmates tyckte att jag är typ smal och glad så jag blev tjock och sur, fast jag sket i den sura delen! Fotot blev galet lyckat hoppas jag, våra klasströjor kommer snart, balen is coming up soon och jag håller på att filma vår avslutningsfilm.. tragic :( elsa var för övrigt LÅNG på klassfotot eftersom att hon är ca 5 cm i verkligheten. 

Skolan flyter på bra tror jag, gjorde slutgiltiga gymnasievalet i måndags. Vi har nästan ingenting att göra i något ämne förutom Science. 

Nu blir det dusch! 


er
tjock o glad



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback